روی ماه خداوند را ببوس❤

خدای جـانـم شکرت :)

خدای جـانـم شکرت :)

روی ماه خداوند را ببوس❤

[ و بسمـ الله چشمانت ... ]

93/10/30| شروع ایـن حس :)

❤ آویـزه گوشمـ بمانـد :

اهلی کـ ه شدی ، اهلی کـ ه کردی،باید یادمان بماند کـ ه اویی کـ ه دوستش داریمـ ، کـ ه رو بـ ه روی ماست، کـ ه در آغوش ماست ، کـ ه چشمـ در چشمـ اوییمـ ، آدم است عاقل است جایز است بـ ه اشتباه پشت این جسمـ روح دارد از یک چیزهایی خوشش می آید ، از یک چیزهایی نـ ه گاهی همـ ممکن است حوصلـ ه ی ما را نداشتـه باشد ، دلش تنهایی بخواهد از کار روزانـ ه خستــ ه می شود گاهی هیچ گرسنـ ه نیست بعضی وقت ها دوست دارد با کسی حرف بزند کـ ه تو سایـه اش را با تیر می زنی اما خب اودوست دارد با او اختلاط کند و هیچ همـ ربطی بـ ه قلبش ندارد یادت نرود کـ ه اهلی تو شده است ، کـ ه تو اهلی او شده ای کـ ه بیکار کـ ه نبوده می توانستـ ه او را انتخاب کند اما تـو راخواستـ ه ...

❤ تـ ه تـ ه همـ ه این حرفهـا همـ مـن همـ تـو بایـد مواظب دل همـ باشیمـ مواظب گرفتگـی همـ باشیمـ ، مواظب باشیمـ ... میشود این بدی ها را کمـ کرد بخـاطر همـ ؛ میشود جـای تمامـ سختی ها صبر کـرد

← بـ ه نقطـ ه ی “مــا” شدن کـ ه رسیدی…بهترین باش برایش…| بگذار حس کند هیچ کس بـ ه اندازه تو درکش نمیکند |


پیشانی ام را می بوسی ُ دنیا تمامـ می شود

✔ خدا یادت باشـه برای بعضی وقت ها کـه خیلی خستـه امـ یک بغل محکمـ بدی !

الهـی بـ ه امیـد تـو


کامنت دونی ایـن بالا

 

مـاه مـن دل بـ ه غمـ دادن ُ از یـآس سخن گفتـن ؛ کـار آنهـایی نیسـت کـ ه خدا را دارنـد :)

بیایید برای همـ دعا کنیمـ
امروز فقـط خوشحالی دیگران را نگاه نکنیمـ
دیگران دیروزها دردها کشیدند و
امروز پاداش صبوریشان را می گیرند
پس شما همـ صبور باشید ، لطفا ( منبـع : نونوی خوبمـ)

نیلوفرانه :

|| یاد بگیریم جای تمام سختی ها صبر کنیم ||

 

راستـی خدا مـن هنـوز همـون نیلوی صبورمـ ...

  • ۹۴/۰۲/۲۰
  • بانـو :)

نظرات  (۱۴۵)

جــونم


نیلو جــونم


عشق خــودم

یه عالمه دعا از تهه این دلم واسه تو


یه عالمه خوبی میخوام واست


این روزات به زودی میگذره

یه عالمه دعای خوب خوب واسه تو که خعلی خعلی مهربونی :*****


پاسخ:

سودای عزیزم .... عزیزدلم ...

مرسی واس دعاهات مرسی واس مهربونیت ...

+ خیلی التماس دعا ...

  • زینـب خــآنم
  • دلــآنهــ هــآت ُ عشـــقهـــ 
    آفـــرین ، از همون تهــ مهــآی دلـــت ، کــآرات ُ همشـــ ُ بســـپر بهــش ، خــودش ب عــآلی تـرین شکل ممکـن حلــش میکنه ، نـــترس ، خــ
    ــدآ هـوآی هممونو دآره ، حتی اونـآیی ک دوسش نــدآرن ، چه بــرسه ب تـــو
    ; )
    پاسخ:

    خیلی دعام کن :( بیشتر از هر وقت دیگه محتـاجم به دعـا

    میدونم یادمی ...چون حست میکنم ... دلتو حستو ... مرسی ... خیلی ....

  • زینـب خــآنم
  • آره ، حتمــا باید نــوشت ، کاملا درکت میکنم ...
    نــزن این حـرفا رو دختـرجونم
    روی چشم ، صب کن الآن فایلش ُ درست میکنم و میفرستم واست
    فقط لطفا آدرس ایمیلت ُ واسم بذار  ; )
    ای کـآش میشد اون چیزی ک اینقـــد پریشونت کرده رو ی جورایی از بینش برد  : ((
    این خیلی جای شکر داره نیلـو ؛ خیلی ها ک حالشون بده ( میتونه من رو هم شامل بشه × ) وقت هجــوم غــم ومشکل ، همش غـُر میزنیم سـر ِ خــ❤ــدآ ُ نــآشکــری میکنیــم
    قــدر حالت ُ بـدون ، خــ
    ❤ــدآ گـآهی مشکل میندازه جلوی پای آدم ک نزدیکــش بشیم
    ای کــآش ما آدمـآ در بـرآبــر ِ
    خــ❤ــدآاونقـــدری معــرفت داشـتیم ک بـدون مشکـل و گرفتاری خودمون همــش سراغش ُ میگرفتیم  : ((
    مـاها نسبـت ب
    خــ❤ــدآ خیـلی بی معــرفتیم  ؛ چقــده خــ❤ــدآ غــریبه نزد ِ مـآ آدمـــآ  : "(

    ب لطــف خــ❤ــدآ حتمـــآ انشـــالله آخــرش اشکت همش از سـر ِ ذوق و خوشحــآلی میشهــ ، و مطمئنـآ هم همیــنهــ

    « همیــشهــ آخــرش خــوب تمــوم میشــهــ ، اگ دیدی خــوب نــیست ، بدون هنــوز ب آخــرش نــرسیدی »   ; )

    اســتقامـتت واقعا جای تحــسین داره ، خــودت ُ ب خــودت ثــآبت کن : *

    عــزیزم ی فایل صــوتی هـس ، اگ دل بـدی ، میدونم دلـت آروم میشهــ

    پاسخ:

    درست یـه طوفـان کـه باید ازش گذر کنم ... شایدم ی امتحـان ...

    میدونی زینب حال پریشون من از خدا نیس ... بخودشم گفتم بخودت گلایه ندارم ... اگه دل گرفتگیم باشه از زمینِ ِ ُ بس ...

    همش زمزمه میکنم که باید تحمل کنم ... حرفام که نباید شعار باشه بگم صبورم صبورم ...

    اگه نتونم حرفامو عمل کنم خیلی بیشورم ... با تمام توان دارم تحمل میکنم مبادا ناشکری کنم مبادا دلم بلرزهُ توی ناراحتی چیزی بگم ...

    ساکتمُ ذکر میگم ... انگـار میدونم هر اتفاقی بیوفته تهش اینه که بدمو نمیخواد ... فقط یکم زخمی شدم همین ...

    انگار یچی گریه هامو گرفته که نریزه انگـار ...

    چقد حرف دارم من زینب :(

    توکل کردم بخودش ... بهم قول داده اخر سختیا آسونیه ... من روی قولش حساب کردم زینب تو میدونی مگه نه ؟ :(

  • زینـب خــآنم
  • نیلوجونم ؟؟؟

    ی بحـثی هس وقتی گوش میکردم همش یاد ِ تو  میوفتادم ، دوس دارم گوشش کنی ، وقت داری ؟؟

    ک اگ مایل بودی واست میل کنم ، یک ساعته ، همون تفسیر صحیفه سجادیه ، ی تیکه هاییش اصن فک کنم فقط باب دندون خودته   ; )

    پاسخ:

    بی صبرانه منتظرم زینب ... اینکه توی دلت یاد میشم خیلی حس خوبیه ... مرسی که هستی ...

    مرسی که با تموم دغدغه هات منم گوشه ذهنت هستم ...

    مرسی زینب :(

  • زینـب خــآنم
  • خیـــــــلی زیـــبـآ
    مگـر میشـود ؟؟ نــهــ ، نــمیشهــ  : (
    هرشـب دعـآت میکنم باور کن ، دیگ اصن اسمت شد جز همیشگی های دعـآهام ، باشد ک خــــدآ اثری ب این دعاهـآی ناقص ما بـدهــ  : (
    دیشب وبت باز بود ، دوسـتم ی دفه دید و شروع کرد ب خوندن ، گف این وب کیه ؟؟؟ گفتم واسه چی ؟ خیلی قشنگه نه ؟
    گف خودش نوشته ؟؟ گفتم آره ، همشو ، قلمـش خیلی خوبه ؛ خیــلی قشنگه  : )
    پاسخ:

    با تموم توان دارم آیه آیه شو زمزمه میکنم ...

    بغض قورت میدم اما  دم نمیزنم از گریه ... خدا کنه اخر این طوفـان گریه ای که میاد از شوق توکلم باشه :(

    زینب با تموم توان واستادم ... با تموم توان ... :_(

    مرسی که هستی ُ دعاگومی ...... هر چقد بگم بازم کمه عزیزدلم ...

    + الهی :* دست نویسی هام دقیقا واس وقتیه که دلم پر بغضه ...برای خالی شدن باید بنویسه باید ...

    این شده مسکن این روزهام... شده مرهم برای حرفای ناگفته م ...

  • زینـب خــآنم
  • میـدونی نیــلو ک قلمــت فــوق العـــآده ❤ شــده ؟؟؟؟؟؟؟
    میـدونی همینجــور آرامــش و یــآد خــ❤ــدآ میباره از پسـتآی قشنگت ؟؟؟
    حس خیـلی قشـنگی داره خونــدن وبــت
    و گــاهی هم غیر سکـوت و تفکــر هیچـی نــبـآید گفت
    مث ی ویترین قشــنگ ؛ باید فقط وایسی و تمـآشـآش کنی و فک کنی چجوری میتونی پول دربیاری تا بری بخــریش  : )
    منم تمام توانم ُ بکـآر میگیــرم ک امیـدوآر باشم ب پایان این روزهــآی بعضـا سیاه و خاکسـتری ❤
    پاسخ:

           یـه حس کاملاااااااااااااااا خوبی بم دادی  کاملنـیاااااااااااااااا

    مرسی عشق جـانم :)

    + کاملا ذوق زده م نمودی ! بی اغراق محصل

    + 79382_doset_daram.gif  مرسی که انقد حس خوبُ مثبت بم میدی !! مرسی که توی سختیامم هستی !!! خیلی مرسی زینب ...

    + من از ته دل واست بهترینا رو میخوام از ته ته دلم!!!!!!

    نیــلو

    واسه منم دعا کن

    میدونی که چقدر دلم بیقراره...


    میدونی که چقدر 7 ماهه م :)))

    عزیزمی تو... حرفات باعث آرامش میشه


    خوبه که خدا هستش
    ❤ خوبه که تورو پیدا کردم
    پاسخ:

    بشه ی 7 ماهه ی من !!!! عزیزدلم :)

     

    خوبـه که هستیُ اینجایی :*

     

    به روی چشم...میدونی که چقد زیاد واست دعاگوئم ... چقد واست خوبیا رو میخاوم !!

    سلام بانو :)
    عکس کنار وبتون حس قشنگی داره :)
    مرسی از حضورتون زیاد :*
    پاسخ:

    سلام به روی ماهت :)

    خیلی زیـاد :) مرسی عزیزدلم

    واقــعنی هم :

    ناامیـد نشو خدا باماست


    ناامیـد نشو خدا باماست

    ناامیـد نشو خدا باماست

    ناامیـد نشو خدا باماست

    هر روز تکرار میکنم اینو...



    مثلنی دلم یه چی میخواد بعد میگم اگه نشه چی... بعد یهو میگم خدا هستش..نباید ناامید شد ♥
    پاسخ:

    و این خود آرامشـه نـه ؟

    عزیزمی شوما :)

  • رد پــآے ِ او
  • هرچی پیام گذاشتی تایید کردم عزیزم

    الهی دلت همیشه آروم باشه

    رمزم اگه خواستی بهم بگو نیلویی هرچند نخونی بهتره خخخخ
    پاسخ:

          

    رمزو بده دخدرم ! :*

     

    من دعاگوی شمام زیـاداااااااااااااااا

  • زینـب خــآنم
  • این چند پست اخیـرت ُ ظهـر خوندم ، ولی وقـت کامــنت نــدآشــتم
    خیــر بود ، چون باعـث شـد توی حــرم حسـآبی یــآدت کنم
    ببیــنم اون روزا رو ک خــ❤ــدآ همه حاجتات ُ دادهــ ، اون وخت از چی میخــوآی هـِی بنــآلی  O × o
    ای خــ❤ــدآ من زنــده بــآشم و ببیــــنم اون روزآ رو ❤_❤
    پاسخ:

    جانکم ؟ من غریدم الان ؟ من جز طلب صبر از خدا چیزی خواستم ؟ :)

     

    صر خواستن غرغره مگه قربون شکل ماهت برم من :)

     

    در اینکه تو فوق العـاده ای شکی ندارم :*

  • رد پــآے ِ او
  • عزیزم :*

    غمگین نبینمت ..
    پاسخ:
    خدا هست :)
  • فاطمه یعقوبی
  • ووووی مرسی نیلو جانم :)
    پاسخ:
    خواهش :)
  • فاطمه یعقوبی
  • کار خوبی می کنی دخترم :)

    منم وب نویسی دوست :دی

    +چشم عشقم و اینکه منم التماس دعا دارما ;) 
    پاسخ:
    به روی جفت چشمام :)
  • رد پــآے ِ او
  • لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ

    پاسخ:
    التماس دعا دارم جـان دلم :( 524819_rose.gif
  • فاطمه یعقوبی
  • قربون دلت برم من نیلو جانم الهی که دیگه هیچ وقت نگیره و همیشه آروم باشه که لایق بهترین حسایی
    پاسخ:
           470919_sorrowsmiley1.gif فاطمـه گلی ؟ التـمـاس دعـا دارم :(
  • زینـب خــآنم
  • این حموم ُ اشک ُ بغـض ُ ک کاملا همش ُ درک کـردم
    اصن ای کـآش کسی نــبـآشه ک درک کنه این شــرآیط ُ   : ((
    باید اونقــد روحت ُ از صــآفی رد کــنی ک حضــور ِ خــــدآ رو درک و حـس کنی
    والا ما هــم همه امیــدمون ب همـین دعــآهـآس  : (
    پاسخ:

    از اون وقتهـایی شده که دلم بخواد یـه گوشـه حرم بشینمُ دل سیر درد دل کنم ...

    اندفـه رفتی حرم خیلی دعام کن خیلی...

    مطمئنم خدا صداتُ میشنوه ....

  • زینـب خــآنم
  • آره ، واقعـــــــــآ خوب بــودن ســخت نــیس
    یکم شـآید چـآشنی فــدآکـآری و گــذشـتن هم می خـوآد
    می خــوآم سعی کنمـــآ ، ولی گــآهـی حــرص و تــوقعــآت و رذایـل اخلـآقــی نــمیذاره ، ینی ی مــذکـر واقعـآ لازمــهــ
    ب امیــد پیــروزی  : /
    پاسخ:
    کـاش یاد بگیریم تا دیر نشده کاش
  • زینـب خــآنم
  • خیـــلی این پســتت خـوب بود ، اصــن دل آدم ُ آروم میـکنهــ 
    "خدا که باشد

    هرمعجزه ای ممکن میگردد "


    پاسخ:
    امیدم تمام امیدم خودشه
    اِهـِن شــده ... همــه اینـآ تــو این چــَن روز شــده

    یـَنی به این جـمله خعـــلی اعتقاد دآرم آ : شُده حس کنی توی بدترین ُ تاریک ترین روزای زندگیت خدا دستتُ گرفتـه ؟!خـدا همیشه بموقـع میرسـه

    واقعــنی خــدا بـه موقــع میرسـه 
    ♥♥♥♥

    +مـن از تـه دل براتون خـدا رو  حس خوبُ آرزو دارم ... : منم از تــهه تــهه این دلم این دعـا رو واسه تو آرزو دارمــآ
    پاسخ:

    الهی شکر

    + قربونت برم توکل به خدا :*

  • مـاه بـانو :)
  • درست حدس زدین بانو جان :(

    بغض عمیق ..

    التماس دعای زیاد گلی خانم ♡
    پاسخ:

            بیا بغلم :(

    خدا نکنه بغضی بشی

    + به روی چشمام

    من غم عالمم که تو دلم باشه ،
    میام وبتو باز میکنم و این حرفای دوست داشتنیت رو میخونم ،
    انگار یکی آب یخ ریخته باشه رو سرم ،
    اتیش غمام کم میشه و آروم میشم :)))

    اصن بسکه خوبی تو نیلو :*
    پاسخ:

    قابل باشم دعاگوتم از ته دل ...ته ته دلم

    الهی شکر جونم :*

  • رد پــآے ِ او
  • کدوم شکلکه نیلوویی؟ :)

    نه والا اصن ازتو برام کامنت نومویاد کع :(
    پاسخ:

    بوخودا کلی کامنت گذاشتم Tuzki Bunny Emoticon

    عــآلی بود یــنی هــآ

    و مطمئن باش
    که تا وقتی پشتت به خدا گرم است
    تمام هراس های دنیا،خنده دار است

    بــهش ایمـآن دارم...خدآباهامــونه



    اون بـغض و هم درس حدس زدی..دیشب خــآلی کـردم..یکمی رآحت شدم..
    پاسخ:

    قربونت برم

     توکل کن خدا ....بهترینا رو واست رقم میزنه خشگلم 43079_29vfnr8_th.gif

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • :)
    خدا پشت و پناهت
    پاسخ:

           مامان گلی مهربونم

    مرسی مهربوووووووووووووووووونم خدا پشت و پناه گل دخترت باشه ان شاا...33619_rosesmile.gif

  • زینـب خــآنم
  • پســتت حرف منهــ ...
    کــم آوردم . . .
    پاسخ:

    خدا نکنه کم بیاری ...

    تو فقط یکم خسته ای زینب ... فقط همین ...

    باشه ؟؟؟

  • فاطمه یعقوبی
  • ریحانه دوستم به همه میگه موجود :)))) 
    الان اون بود میگفت موجود آرامش بخش دوستت دارم :) 
    خدایی خوش بحالت حسات عالین
    پاسخ:

            مرسی حس خوب مرسی انرژی مثبت

    حالا که حس خوب دادی منم : 79382_doset_daram.gif

    شما خودت خوبی جانم :)

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • نیلو:|
    از تلگرامم رفتی عایا؟؟

    :)
    پاسخ:
    اومدم پیشت گلم
  • مـاه بـانو :)
  • وو وو ^_^ 

    ازون قافل گیریا بودا :)

    ماهم با افتخار دنبالتون میکنیم بانو ^_^
    پاسخ:

    خوب بودا 519213_800179.gif

    اینکه فمیدیم من دنبالت میکنم

  • زینـب خــآنم
  • چقــد خــوب ک فقــط اینجــآیی ، اصن درســتشم همیــنهـــ  ^_^   : دی
    خوشحــآلم ک اینقــد حــآلت خوب شده ، واقعــآ خوشحــآلم * _ ♥
    پاسخ:
    از ته دل اعین حسا واست آرزو دارم که دلت آروم باشه
  • رد پــآے ِ او
  • حالا فکر کن خدا هزار برابر بیشتر ازتو عاشقته :)
    پاسخ:

    بلـی www.seniaku.com - Tuzki Bunny

    عجیب عاشق اون شکلکه شدم

  • فاطمه یعقوبی
  • پس حس کردی چقدر داشتنشون خوبه ^__^

    خوبم عزیزم توووپ عااالی ‌تو خوبی؟ رو به راهی؟

    +

    خوبی از خودته عزیز دل :) 
    پاسخ:
          

    ای جان دلم :) الهی شکر 43079_29vfnr8_th.gif

    الهی همیشه خوب باشیُ دلت آروم :*

    مرسی مهربونم ... الهی شکر

  • مـاه بـانو :)
  • سلام بانو ممنونم از نظرت :*
    بی اغراق وب خوبی دارین ^_^
    اجازه هست لینک و دنبالتون کنیم ؟ ؛)
    پاسخ:

    من دنبالتون میکردم

    اختیار دارین به نوشته های شما نمیرسه که

  • زینـب خــآنم
  • اینجور وقتـآ ک همچین حسی داری ، وضو بگیر ، ی قــرآن بیـــآر ، با همه تـوآنت بغـلش کن و بچسبون ب قـلـــبت ...
    اینقــــــــــــدر خوبه ک نــگو ، آرامش سرازیر قلبـت میشهــ ♥ _ ♥
    پاسخ:
    گرفتم  و سرازیر شد
    عـــــشقــمی  ♥


    هــمیـــــن

    ایــنم میــدونم کــه خــدآ بــغلت میــکنـــه ♥

    یــه دعــآ هــم از تـــهه تـــــــــــــهه دلــم وآســه تــو کردم کــه هر چــی غم و غـصـه هســش بــره بــیرون
    پاسخ:

            الهی من فداتشم اخه

    شما عشقی دگ 79382_doset_daram.gif

    در بازار پر زرق و برق دنیا، خود را جز به لبخند پروردگارت مفروش.
    عششششششششششششق
    پاسخ:
           جااااااااااان
  • زینـب خــآنم
  • بله که میـشهــ ، مگ غیـر از این کـآر ِ دیگ هم از دستمـون برمیــآد ؟؟
    این دیگ کمـترین کــآره ب گمــونم  : *
    پاسخ:
           79382_doset_daram.gif مطمئنم صدای دعاهات در حقم به گوش اون بالایی میرسه
  • رد پــآے ِ او
  • من همدردتم خواهر :)
    پاسخ:
    شما عشقی شک ندارم
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • نیلو مث آدم بیا بهم بگو چه مرگته:|
    خودتو خالی کن:|

    پاسخ:
    مامانی خودم :)
  • فاطمه یعقوبی
  • سلام نیلوی صبور و دوست داشتنی :) 
    خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ 
    پستت درباره سکوت عالی بود :) 
    + اگه قابل باشم دعاگوت هستم عزیزم تو هم برای من دعا کن :) 
    پاسخ:

    سلام عزیزدلم :)

    مرسی که انقد خوبی مرسی که انقد مهربونی تو

  • زینـب خــآنم
  • من اگ اون موقعی ک بایـد سـکـــوت میکــردم ، الآن اینقــــد خودخــوری نـمیکـردم و پشیمون نــبودم  : (((
    ای کــــآش راه برگشـــتی بود  : "((((
    پاسخ:
    اخ گفتی :(
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • خو خره من دلم میخواد همون پستی کهمیام میخونم کامنت بذارم نه اینکه برم یه صفحه دیگه....

    چرا انقد دلت غصه و درد دل داره؟؟
    هووم؟
    پاسخ:

            ی میشه کامنت دونی یجا باشه خُ

     

    + خُ میگم که خالی بشم دیگ

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • تو قبلن ِ منی نیلویی :)
    کاش الآن ِ منم الآن ِ قبلنم میبود :)

    چقد سخت نوشتم فهمیدی عایا؟ ^_^
    پاسخ:

    آدرستُ بذا عشقم

     

    + جمله تُ فمیدم کاملنی 311320_pardon.gif

    حالا خوبه یا بد ؟ :)

  • مهسا اسکندری
  • به روی چشامون :) برای آقا سیدتم دعا میکینیم*_*
    پاسخ:
            فـدات عزیزدلم 742720_d_guess.gif
  • مهسا اسکندری
  • نیلوفر منم قالب میخوام گل گلی مثه مال خودت :(
    پاسخ:

           871420_girl_blush2.gif کاری نداره ها :) به بچه ها یاد دادم

    منتها چون بیان عین بلاگفا صفحات جداگانه ندارم نمیشه واست دستکاری کنم :)

    اما میخای بت بگم بکگراند پشت قالبتو عوض کنی ؟ خیلی راحته ها :*

  • فرزانه ♥ امین
  • نیلو من همش ادرستو گم میکنم :(
    توئم که سر نمیزنی ادرس بذاری واسم :(
    پاسخ:

           Smiley بلاگفا نمیذاره واست آدرس بذارم بس که خره

    اقا من میام ولی نمیذاره آدرس بذارم 79382_doset_daram.gif

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • نیلویی آدرسم اومد؟
    پاسخ:
           نمیابم که :(
    یـــه دُعــآ از تـــهه دل وآســـه آقای سیـــدت نیـــلـو جــــونم ♥
    پاسخ:

    مرسی واس قلب مهربونت آخـه :*

     

    ینی مرسی زیـاد :)

    چقد این پستت آرامش داشت :)

    ایشالا که خدا کمک میکنه و بهترین چیزی که انتظارشو دارین اتفاق میوفته :)*

    نگران نباشیا نیلو ^ــ^
    پاسخ:

    قربونت برم :)

     

    سعی میکنم آروم باشم بین این روزهـام :*

     

    قطعا خدا بزرگـه عشقم :)

  • زینـب خــآنم
  • خیلی حس و حالت خوبه
    واقعا خوبه ، اصن عالیه
    حسودیم میشه ب این حالات و توجهت ...
    دعام کن خب ...
    : ((
    پاسخ:

    میدونی که چقد چقد زیـاد توی دعـاهـامی :*

     

    جان جانانم مگه میشه از یاد بردت ؟؟؟ البت اگه قابل باشمـآ :)

     

    آرامش نثار قلب مهربونت جونم :)

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • نیلو  ر ی د ی  با این کامنت دونیت

    والسلام:|
    از ین صفحه به اون صفحه دنبال کامنت دونی:|

    پاسخ:

           ژانـم؟؟؟

    کامنت دونی بـه این خوبی کی داره اخه ؟

    خنگول کامنت دونی کلا اون بالاس دگ کم فوش بده

  • زینـب خــآنم
  • این پسـت "تلنگـر"ت چه همه جمله های خوب داشـت
    « مهـربـان خدای جـان ! با مـن بمـان کـه بودنـت جرات مـانـدن مـن است »
    &
    «
    نگـاه خــ♥ــدآ پنـاه لحظـه هـات »
    عـــآلی بود ، کلـی حـس خوب بهم منتقــل شد  ^_^
    این پسـت و نوشته هـآت باید باشه ک هر چند وقت ی بـآر آدم بخونه و پیش خودش زمزمه کنه و بشه ملکـهــ ذهــنش ، بشـهــ تلنگـــر *
    نگـآه خـــــدآ پنـاه لحظه هات نیلــویی نــآزم  *_♥
    پاسخ:

      مرسی انـرژی مثبت مـن ! Herz

    الهـی شکر کـه تونستم حس خوبُ بدم بتEngel

    با خودم قرار گذاشتم اعین به بعد برا ادامه راه اعین پستها زیاد بذارمKuss

    وای مرسی حس خوب

  • مهسا اسکندری
  • نیلوفرم مهسای علیرضام قربونت برم
    پاسخ:

            منو از کجا یابیدی ؟؟؟؟؟؟

    نترکی هی :)

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • با خوندن 4-5 پست اخیرت که نخونده بودم
    فقط یه جمله به ذهنم اومد
    نمیدونم چرا
    که بهت بگم
    خیلی خری نیلو خله:D
    والا
    پاسخ:

           خرم ؟ تازه فمیدِی ؟

    واقعـا ؟ چه دیر فمیدی

  • زینـب خــآنم
  • میگن زنــدگی رو هرجــور بگیــری همون جــوری پیـش میـــره
    چمیــدونم ، فقط باید دل خــوش بود ک قســمتـآی بدشــم مث قســمتــآی خوبــش میگــــــــذرهـــ
    این شــبآ خیـــــلی دعـــات کــردم ، همش اسـمت میومد تو ذهــنم ، حــتی ظهــر عاشورا تاسوعا
    عاقا ی سوال !
    هنوزم مث قبل دقیقا پستایی ک اینجا میذاری همینا رو هم اینستات میذاری یا نه ؟؟!
    پاسخ:

    دقیقا موافقم

    دل به دل راه داره  مرسی که انقد مهربونی :)))))

    + نه اینستا نیسدم :) فعالیتم اینجاس خیلی

  • زینـب خــآنم
  • بیــــآ بِـغــُـــــر ، اصــن فـردآ محــض غُــریدنت آن میـشـــم یـــآهـــو  ^_<
    عاقا منم کم نـکـــــــــــردم ، البته خب خیلیم جدیش نگرفتم ، فقط شیرینی جات دیگ ب اون صورت نخوردم
    ولی خب امیــدوآرم ب برکـت محـــرم و صـفــر و تعطیــل شدن شیریـنی و کیــک خـریـــدن یکم لاغـــر بنمــآیم  - _ -
    عاقا جان خب شاید دیگ همه گوشت و چربیات آب شده ، می خوای استوخوناتم آب کنی  ؟؟؟  : /
    دیگ جــآی آب شــدن نــدآری   : دی
    پاسخ:

    نمیغُرم والا  دلم سوخت خدایی

    زینب ؟ الان راحت رو هر لباسی دگ دست میذارم هر لباسی

    انگـار مدال جهانی گرفدم شوما چش مایی

    + این پست چه داش مشتی شد

    آخه این چه واقعیت ـیه دختر ؟!!

    خو من دیگه نشستم لباسامم انتخاب کردم . [خنده]

    از کجا معلوم . یهو دیدی خدا واست خواسته سال عروس ، عروس بشی [قلب]
    هنوز 3 ماه دیگه بعد محرم میمونه !!

    + ایشالا که به همین زودیای ِ زود بیای خبر ازدواجتو با سید بدی
    والا یه مجردم یه مجرده که کم بشه [دست به دندون]

    + امیدوارم خدا تو زندگی بهترینا رو واستون رقم بزنه [بوس]
    پاسخ:

    مشکلات مالی  عروسی ؟ خبردار شدی تاریخشُ ؟

    موارکه !!!! حالا من چی بپوشم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ان شاا... ما که بخیل نیسدیم

    +مجردتون کم بشه صلوات

    مرسی مهربونم :) ان شاا... بهترینا قسمتت خانوم گل

    آهان مرسی.
    آخه میدونی بلاگفا انگار شده بود خونمون دیگه.
    هرچی میخواستم سریع پیدا میکردم !

    اینجا غوله. مثه اینکه بری تو یه خونه ی جدید ندونی وسایل آشپزخونه تو کدوم کابینته؟!! [نیشخند]

    بازم ممنون بخاطر کمکات نیلو . [بوس]
    پاسخ:

    بلاگفا خونمون بود  بی خانمان ـمون کردن بیشورا

    سوال داشتی بپرسا  غولش نکن واس خودت Herz

    + عزیزمی :)

    خب بوگو دلیلاتو :D
    پاسخ:
    چش 19482_eva.gif
    بـــیا سر من بــغرلون

    تو رژیم میگیـــری وزن کـــم کنـــی ، مــنم دنبال ایـــنم که وزنم بره بـــالا

    عـــجب دُنیــآی عــجیبی
    پاسخ:

    خُ بخور چاق بشی

    من به هدف نزدیکم سودا

  • فاطمه یعقوبی
  • سلام عزیزم خوبی؟ :) 

    اینستا فالوت کردم :) 
    پاسخ:

    سلام :)

    اسمت چی بود گلم ؟  اینستا ؟

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • سلام عزیزم خوبی؟

    غردون ؟ آخ آخ :)

    سر سید بغر -_-
    پاسخ:

           غرغر دوس نداره  منم قول دادم براش نغرم

    عجب قول خری دادمشکلک های شباهنگShabahang بس که خنگولم

    تو خوبی ؟ اصن ازت خبر ندارم که

    به به عشقِ من :) :*
    پاسخ:

           گلِ گلدونمون اومد که :)

     

    جـان جـانان :*

    ایشالا که موقع هم زدن ِ نذری ِ صبح تاسوعا ،

    یجوری خواسته باشدت ، بعد محرم و اینا بیایم عروسیتون بیوفتیم ! [نیشخند]
    پاسخ:

           نمیری تو خنده م گرف :)

    با تمام توانم که خواسته باشیم بعد محرم و اینا نمیوفتین عروسی

    با واقعیت مواجه ت کنم   :)33619_rosesmile.gif

    + خدا از دهنت بشنوه ان شاا...

  • زینـب خــآنم
  • این دخـمل نی نی نــآز آشــنـآس ؟؟؟
    احســآس میکـنم شبیــهــ ِ خودت می بــآشــد  ♥_^
    اووووومـــــ ، بــآید سعـی کنم خــوب بــآشـم  : (     : /     - _ -
    پاسخ:

    واقعـا ؟ شبیه منه ؟ ینی انقد خشجلم ؟

     

    + تو میتونی خوب باشی شک نکن 79382_doset_daram.gif

  • زینـب خــآنم
  • چقــــدم خودش ُ تحویـــل میگیـــره  ، وقت کــردی یکم از خـودت تعــریف کن  &_$
    : ))))
    چقــــد هــی میگه من صــبورم صــبورم ، ویژگـــی مثــبت بعــدی لــدفـن  - _ -    : )))))
    هـی بگو کله شـق طفلـک ُ تخـریب شخصیت کن ، بعد قـربون صـدقه اش بـرو  : دی
    نیــلـــــــــــو بــلـدیـــــــــــــــــــــآ  ^_<
    پاسخ:

    پ ن پ {-137-} لابد سید خوبه ؟  من دوستتم منو تحویل بگی ( نیلوی خبیث )

    ویژگی خوب بعدیم : بازم صبره  هر چقدم تخریبش کنم قربون صدقه ش نمیرم

    خیلی کم کله شقه قربون صدقه شم برم ؟؟؟!!! واالا {-137-} خدا حفظم کنه

  • زینـب خــآنم
  • حالا شماها بدگویی میکنن ، ما اگ چند نفر بشینیم صحبت کنیم و اون یکی نباشه یا از بحث خبر نداشته باشه کلی فکر میکنه ک من غریبه شدم یا دارن پشت سرم حرف میزنن o_O در صورتی ک غیبت نمیکنیم ، ممکنه ی حرفایی میزنیم ک حالا اون بنده خـــــدآ نــبوده ، حالا ک ی دفه میاد هزارجور فکر و خیال میکنه  : ))   : /
    پاسخ:
           نه باو واس من واقعنی میحرفن  جدینیـا
  • زینـب خــآنم
  • خیـــــلی بغــــل بــــغل میکنیـــــــــــــــــــــآ  @_&
    منحــــرف شــــدی رفــــــــــــــ  : پی
    پاسخ:
            نه والا بغل خداس دیگ بغل غریبه نیس که
  • فاطمه یعقوبی
  • سلام خانوم گل صبور دعاگوت هستم دعام کنیاااا گناه دارم من :(

    اگه خدا بغلت کرد آروم تو گوشش بگو منم بغل کنه که از آدماش خیلی خسته ام
    پاسخ:

    سلام فاطمه جونم  خوبی ؟ حتما عزیزدلم :*

    خدا نکنه خسته باشی  الهی بگردم  / بیا بغلم :(

    نیلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو دیووونه از وب المیرا پیدات کردم ... دلم برات بقران یه ذره شده :(
    پاسخ:

           تو کیستی یالا بوگو

    بوگو که منم دلم برات یذره بشه تولوخدا

    سلام چطوری نیلو ؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم . الهی شکر :) شما خوبی ؟
  • مریم(دختری به دنبال خوشبختی)
  • وای نیلویی بالاخره ادرست برام باز شد اجی :-*
    چه خبر عزیزم؟
    پاسخ:

    چرا تا الان وبم باز نشده بود :( الهی فدای سرت :*

     

    تو خوبی مهربونم ؟

    وااای مرسی گلم :)

    چندتا ماچ برات بفرستم آیا ؟؟ !!


    قالبم جلوی بک گراند png نداشت واسه همین گیج شدم یکم.
    عوضش کردم بعد دیدم همه اونایی که گفتی هست :)

    مچکـــر خیلی :*
    پاسخ:

    بدو ماچ کن  الهی :)

     

    خواهش میکنم گلم کاری نکردم

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • امان از اون حرفایی که نمیشه به کسی گفت:|
    خیلی خرن اون حرفا
    پاسخ:
    ینی خیلی خره ها خیلی  اون حرفا رو میگم
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • خو عزیزم تو هم اونا رو قهوه ای تیره میکردی:دی
    بلدی کهههههه:دی

    پاسخ:

       من ؟ کجا بلتم حوری بهشتی ؟

    من به این مظلومی

  • فاطمه یعقوبی
  • بیخیال عزیزم حسود هرگز نیاسوده :) 

    به آدمای اعصاب خرد کن محل نده
    پاسخ:
    چش
  • زینـب خــآنم
  • قهــوه ای تیــره ؟؟  : ))))))
    واقعــآ ک بعضــی چشـم تَنگَن ، چقــد خوبه ک آدم همیـشهــ واسه همه بهـترینا رو بخــوآد و نظــرش بلنــد بــآشه
    خیــلی دارم سعـی میکنم ک همه چیــز دنیــآ و آدمــآش غـیر از ارزشـآی واقعـی واسم بی اهمیت باشه و رهــآ بـآشم از این قـید و بندآی حســآدت و طمـع و ...
    اوووووف ، خـــــــدآ کمکــت بــآشه با این قــوم  - _ -
    پاسخ:

    میپسندمت زیـادااااااااااااااااا

    خوبه که حالمو فکرامو میفمی

  • زینـب خــآنم
  • درسـته ی وقــتآیی دلـم می خــوآد
    ولی واقعــــــــــــــآ حـــس آرامــش زیــآدی دارم ک ســرگــرم هـیـــچ شبکه اجتماعـی ای نـیســتم
    بایـد ی مدت حســمو کسـی تجربه کنه تا درک کنه چی میــگم    ; )
    همون یک سری اراجیـف ک بعضــیـآ میفـرستن کلی اعصــآب آدم ُ خط خطی میکنه  - _ -
    پاسخ:

    هی روزگار :(

     

    واقعـا خیلی بنظرم بده ...جنبه ی استفاده ش کاش باشه کاش :(

  • فاطمه یعقوبی
  • الان پستت درباره ی رژیم رو خوندم :) 

    من از آخر یا وسط خرداد شروع کردم الان 17 کیلو لاغر شدم :) 

    پفکم میخورم سختم نمیگیرم به خودم :)

    اصلا رژیم درست مثل این حرفه که میگن کم گوی و گزیده گوی :)

    کم بخور تو دفعات زیاد و از همه چی بخور پفک بستنی غلات و... البته ورزشم لازمه :) 
    پاسخ:

    الانم خوب کم کردیما

    ولی خب تا عید باید بازم کم کنم بشم دلخواه

    پفک ؟  اووووووووووووووف داغ دلم

    + تازگیا دارم میخورم ولی وزنم بالا نمیره ای حال میده

  • فاطمه یعقوبی
  • بسیور زیاد از این پستت یا بهتر بگم طرز فکرت خوشم اومد
    ببخشید محترمانه حرف نمیزنما اصلا بلد نیستم -__-
    پاسخ:
     ای جـان :)     

    سلام منم عین خودت اعونایی بلت نیسدم بحرفم

    العـان دوس شدیم رف

    إ من سلام نکرده بودم ؟ 
    سلام به روی ِ ماهت دوست جونی ( ماچ . ماچ )

    + آره قربونت ممنون میشم بم بگی چیکارکنم.
    اینجا هنوز جا نیوفتادیم که !!
    پاسخ:

           سلام ، یادم نیست

     

    + اره اولاش حس غریبی میکردم منم

     

    به روی چشم

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • هرجآ که من باشم ُ من نیلو ..

    :**

    ای نیلویی منم پر حرفم ُ گوشی برای شنیدن نیست ..
    پاسخ:

    آخه دختر خوب ییهو بری چیکار کنیم  ؟ :(

     

    خیلیا اینجوری شدنو ییهو محو شدن :(( کاش نری کاش بمونی ... ازت بیخبر نباشم یوقتـا :(

    سلام :)
    خوبی؟
    خوشحالم پیدات کردم....
    پاسخ:
    کدو زهرایی که منو یابیدی ؟ بدو بگو  که منم خوشحال بشم
  • زینـب خــآنم
  • شما مگ قــرآر نــبود از مشهــد ک برگشــتی دیگ حرف از غـم و غصــهــ و ناله نــبــآشه ؟؟؟؟؟
    بجــآی این مســآئل دنیایی ، اشکت ُ خرج امام حســـین بکن عزیـــزم
    حیــف اون چشـآی نازت نیس عاخه ؟؟؟
    غصه چـــی رو میخوری ؟؟؟؟
    مگ خودت نمیدونی " الله اکــــــــبـــر " ؟؟؟؟
    اشکــآت حیــفن باور کن هــــــآ ، اینقـــد هــنوز راه داری ک اگ بخــوآی واسه هرکدوم اینقـــد گریه کنی ک تبخیــر میشــی  : |
    پاسخ:
    درد دل بود فقط
  • زینـب خــآنم
  • گـوشی برای شنیدن می خواهی من با کمـآل میــل هســــدم  : *
    ولی خب مث خودم ، گاهی بعضی حرفا رو اصـــلا نمیشه ب کسی گف عاخه  : /
    پاسخ:

    مرسی عشقم :*

     

     دقیقـا یسری حرفـا انگـار نمیشه گف :(

  • زینـب خــآنم
  • 10 کیلو خیلی خوبه دیگ
    ولی من حتی بیشــتر از اینم کم کردم در مدت زمان کمتری ، ولی همیشه پفک خوردنم سرجاش بود
    ولی زیاد نه هــــآ
    مثلا ماهی ی بار
    ولی اگ مثلا سرشب میخورد ، دیگ تا صب هیچی نمیخوردم
    یکم برنامه ریزی کنی میتونی چیزایی ک دوس داری رو هم بخوری ک رژیم دیگ اینقدرها روت فشـآر نیاره  ; )
    ببین رژی ُ ک خیلی سخت بگیری نمیتونی دیگ ادامه بدی ، باید با چیزایی ک دوس داری روندشو واسه خودت شیرین کنی
    ولی واقعا اون حس خودداری و اراده قوی ک میتونی در مقابل انواع کربوهیدراتا و شیرینی جات ها مقاومت کنی واقعــــــــــــآ لــذت بخـشهـــ
    اصن آدم احســآس قـــدرت میکنه  ^_^
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • اصنم قشنگ نبوده آهنگش
    پاسخ:
    آیکن حوری چماق بدستی العـان ؟
    چقد حال و هوای وبت دوس داشتنی ـه :)
    پاسخ:
          

    سلام سلام

    خجالت بر من فرود آمـد خیلی 

    شما خودت دوس داشتنی تری :)

  • زینـب خــآنم
  • بنویـــس بنویــــس خیـــــــــلی خــوبهــ  : )))
    پاسخ:

    چش

    فقد بخـاطر تو

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • زیارتت قبول عزیزم :*
    پاسخ:

    مرسی عشقم 79382_doset_daram.gif 

     

    کجا رفتی تو  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :((

  • ♥مــڵـــڪـــﮧ ۅ شـــآزנهـ♥
  • تو چه نیلویی هستی که نیدونستی من مشهدیم خو ؟؟
    عاغا واستین هولم نکنین من هنو با اینجا آشنا نشدم خو :دی
    الان این شکلکارو شما از کجا میاررررررررررررررررین؟من چرا ندارممممممممممم
    اونقه اونقهههههههههه
    پاسخ:

            خودمم

    خیلی راحت شکلکـا رو کپی کن بنداز وبت به همین راحتی

    هول نکن دختری

     

  • ♥مــڵـــڪـــﮧ ۅ شـــآزנهـ♥
  • نیلووووووووووووووو من خودم مشهدیم کهههههههههههههه
    :))
    پاسخ:

            نمیدونستم که

    حیف

  • زینـب خــآنم
  • زیـــآرتت قــبول عزیــــــــــز ِ من  ♥_*
    اصـــن من عــآشــق ِ همین وقــتآئیم ک خوره نوشــتن میگیـــری  ^_^
    خـعـــــــــــلی حـــآل میده   : دی
    تفــآوت خوبه ، ولی تا ی جائیــش ، ولی سر بعضـی چیــزآ حتی یکم اختلاف هم همه آرامش ِ زندگی رو از آدم میگیره  : /
    پاسخ:

          79382_doset_daram.gif جزو اون انگشت شمارایی که منو میخونیُ روشنی

    الهی فدای شوما بشم من

    اره موافقم ... اما منظورم اینه صرفا بخاطر تفاوتهای کم نباید بحث کرد

    جـــونم مشهدی خـــانوم

    زیارتــت قــبول عـــشق مــــــــــــن
    پاسخ:

         ای جـان دلم ! :) 

    ان شاا... قسمت خودت :* مرسی عزیزدلم

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • وقتی پی امت رو تو تلگرام دیدم بغضم گرفت نیلو
     
    نیلو اگه بدونی چند وقته چقد دل تنگ آقام...ولی  نمیشه نمیطلبه...:((
    خوش به سعادتت نیلو....
    پاسخ:

    الهـی :))

     

    قربونت برم ان شاا... با نی نیُ آقاییت باهم برین زیارت :)

     

    حتما خواسته گل دخترم با خودت ببری پابوسش ! شک نکن

  • زینـب خــآنم
  • وااااااااااااااای چقــــــــــــــد عـــــــــــــــــآلی
    من ک خیــــــــــــلی خوشحــــــــــآل شدم
    اصن ب دلم افتاده بود همون طور ک اون دوستم بعد از مدت ها بلاخره اومد ، تو رو هم میطلبن امام رضـــــآ  ^_*
    ولی چقـــــــــد کــــــــــــم  : (
    دقیقا همون تایمی ک من ممکنه اصلا نتونم بیام حــرم  : |
    عاخه اینم وقت اومدن بود ؟؟ حداقل روزای اول محرم میومدی  : /
    ایــــــــــــــــش  # _ -
    عاقا هوایپــمـــــــآ اصـــــــلنم ترس نــداره و من ب شخصه عاشـــــــــــــقشــــــــــــــــم  : ))
    حتمـــــنی جای صندلیت ُ کنار پنجــره بگیـــر  ♥ _ ^
    پاسخ:

            زینب جووووووووووووووووووووونم :)

    عشق من !

    ان شاا... دفه بعدی حتما میبینمت ؛ تو دعا کن باز زود بطلبه

    آیکن نیلویی پـر رو

    هواپیما نشستُ برخاستش ترس داش خیلیم داش

    پنجره مم کنار پنجره بود تا ترسم بریزه

  • ♥مــڵـــڪـــﮧ ۅ شـــآزנهـ♥
  • وااااااااااااااااااااای نیلووووووووو عزیزززززززززززززززززم
    خیلیییییییییی خوشحال شدم واستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    پیشاپیش ورودت ُ به شهرم تبریک عرض مینمایم :دی
    التماااااااااااس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:

            به توام اومدی بلاگ که

    بلاگفاییا اینجا رو ترکوندنا

    مشهد بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • خوشبحالت نیلویی :***

    برام دعاکن 
    پاسخ:
    یادم بودیاااا
    خیلی خوشحال شدم که میری

    زیارتت قبول

    التماس دعا دارم

    نیلو جونم توروخدا دعا کن واسه منم قسمت شه

    بد جور دلم میخواد :(

    بغض کردم اینکه میری حرم آقا. خیلی خوشحال شدم
    پاسخ:

    الهی قسمتت بشی سودا جونم

    ای جون دلم :(

  • زینـب خــآنم
  • ینی الآن حتما طلبیــــدن ک اینقـــد خوشحـــآلی   ^_*
    این گوشیا هم بودنش ی دردسره ، نبودنش ی جور  - _ -
    پاسخ:
    ن  ولی بعدنش طلبیده بودن
  • زینـب خــآنم
  • مــــــنم همه انگیـــزه ام میره وقــتی میبینم ایـــــن همــهــ آدم پســتمو خوندن ولی دریــغ از ی نظــر و یا ابــرآز وجـــود  - _ -
    این همه زحمت میکِشم فایــل میذآرم واسه دانلود ، اونم انگـــآر نه انگــآر  : /
    شیطــونه میـگهــ یا درش ُ تخــتهــ کن ، یا هـــزآرجـور قفــل و بَند بذار کسی بدون اجــآزه نتونه بیـــاد  - _ #
    پاسخ:
            تخته کنیم  ؟  والا
  • زینـب خــآنم
  • ی بهـــآر خانوم گل گلــآب ما داریــم ، خودشو خفــهــ کرد از بـــس زجه و مویه کرد واسه مشهد
    دیوونمون کــرد رســما
    جای شمــآ خالی چند روز پیش دیدمش ، بهش گفتن صــدآت دربیاد و بخــآی بعد از مشهد اومدنت بازم آه و ناله کنی و نِــق بزنی من میـــــــــدونم و تــــــــــو @ _ -
    شمــــــــا هم ایشـــــــــــــآلا ب زودی زود میـــآی ، ولی از الآن با خودت تمــرین کن ک بعــدش هیـچ گِله و شکــآیت و غُر و نِقی نزنی
    دیگ بعد ِ زیــآرت باید خــــــوب ِ خــوب ِ خـــــــوب بـــآشی  ^_*
    پاسخ:

    نه دیگه

    الان خوبـم  خیلـی خوب :)

  • زینـب خــآنم
  • این دلتنگیــآ و دوری هـــآ بلاخــره تموم میشه
    اینقـــد آه و ناله سـَـر نده ، ی روزی یاد این روزا و کم صبریــآت میوفتی و ب خودت ریز ریز میخندی  ; )

    پاسخ:

    نه بوخودا

    نا شکر نیستیم خانوم خانوما

     

    شکر خـدا :))

  • فرزانه♥امین
  • راستی دلیل اینکه کم سر میزنم اینه که بلاگفا لینکتونو قبول نمیکنه...ینی وقتی لینکت میکنم نمایش نمیده تو وبم...منم هی یادم میره :( نمیدونم چرا بلاگفا با سایتای دیگه هم لجه :(
    پاسخ:
    فدای شما اصن
  • فرزانه♥امین
  • من ایشالا هفته دیگه با اقایی میرم شهرشون...از اونجا تا مشهدم یک ساعت راهه...قراره زیارتم بریم...اگه رفتم دعا میکنم که شما رو هم بطلبه :*
    راستی ای دی اینستاتُ بفرست واسم :) البته اگه دوس داری :*
    پاسخ:

    ای جان دلم :) من طلبیده شدما :*

    nilooyi_pv آیدیمه عشقم

    چــشم من دعا میکنم تو بری

    تو هم دعا کن منم زودی برم . همش یه بار رفتم . خیلی دلتنگ حرم آقا هستم

    آدرس عوض کردی به من بدی ها

    وگرنه باز در به در راه میوفتم پیدا میکنم
    پاسخ:
          آدرس عوض کنم  ؟؟؟ چرا ؟
  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • دیروز خیلی استرس داشتم سر یه موضوعی آجی

    الآن خوبم الحمدلله :)

    آخ مشهد؟ من که الآن 6 سال ِ نرفتم :(

    امیدوارم قسمتت بشه گلم
    پاسخ:
    تو کجا رفتی اخه  ؟؟  :(
    مــــــــــــــــرسی عشقم :****

    + چشم میگم


    ++ مــــنم خیلی دلم میخواد برم حرم امام رضا :(

    ان شاالله قسمتت میشه میری


    پاسخ:

            چشمت بی بلا

     

    تولوخدا دعا کن برم مشهد

    منم دعا میکنم بری

    خـــــــــــوب خوبم امروز تــولدمه :D


    احوال شــوما خانوم سید؟
    پاسخ:

            تولدانه ت موااااااااااااااااااارک

     

    جوووووووووووووونم تولللللللللللللدت مبارک

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • نه نیلویی :(
    پاسخ:
            چرا اخه ؟؟؟؟؟؟
  • زینـب خــآنم
  • یکی از همکــآرام خیـــــــلی همیشه حــرص میخورد و ناراحت بود ک کم میــذآره ، از لحــآظ معنــوی بیشــتر ؛ طی ی مشــآوره ، متوجهــش کردن ک اصــن توانت همین مقــدآره ، هرکــسی از دوستــآت ک از تو جلــوتره خب توانــش حتما بیشــتره ، و در حــد تــوآن خودت کم نمیــذآری  ; )
    ولی گــآهی واسه ما بی جنبه هـــآ ( خودمو میــگم  : / ) این حــرف میشــهــ توجیه و دست از تلــآش میکِشــیم  - _ -
    پاسخ:

    خیلی سخته آدم باشمو آدم زندگی کنم به معنی واقعی

    انسان بودن مقوله دشواریه

  • زینـب خــآنم
  •  وااااااااااااااااای ک من خــــ♥ــــدآی خودخوری ام  
    رســــــــما تا خودم ُ داغون نکنم دست بردار نیستم  - _ -
    پاسخ:

           میفممت

    باید در پی اصلاح باشیم برای موندن !

    این روزا عجیب پی کشف خود واقعیم افتادما

    مامانم میگه نیلی انگاری میخاد معلم اخلاق بشه  والا

    برای خودم جان عالی بود....گاهی واقعا باید فقط خودتو بزنی به بیخیالی:(
    پاسخ:
          

    سلام ملکم :)

    الهی فداتشم باید صبوری کرد برای تموم اتفاقهایی که میافته

     باید برای ادامه راه قوی بود ُ قوی موند :))گوش شنوا خواستی من هستما :*

    راستی چرا من شمارتو ندارم ؟79382_doset_daram.gif

  • زینـب خــآنم
  • ببیــــــــــــن ببیــــــــــــــن ، از همیــن الآن داره شیــرین بــآزی درمیــآره پیــش مــآدرشــویَــش  : ))
    ای زِبِــل خـــآن  ; )
    نیــلوجــآنم ، هم برچســب پُــررنگ بیـخــآلی بزن ، هم اصــــــــلا نــبینشــون  : *
    پاسخ:

    نه والا

    خودشون منو دوس دارن بوخودا  

    منم دوسشون دارم خب  خیلیم مهلبون

    هی باید تکرار کنم این برچسبُ مداااااااااااااااااااااااام

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • قول میدم پولدار شدم نصف نصف :)

    عزیزم نسبتشونو [آیکن خنده های ریز ریز] ^_*

    پاسخ:

    باوشه بس نصف نصف

    جووونم نسبت  خجالت کشیدم خو

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • باید تو مث خر از سه جهت مختلف بهشتی کرد:|
    چرا کامنت دونی نمیذاری  واسه پستات؟؟هان؟؟

    پاچه خور مادرشوهر:|
    پاسخ:

          مامان جون میگم باو

    خیلی مهربونه اخه  عین عروسشه

    ع کجا همچین عروسی میابیدن اخه والا بوخودا

     

    کامنت دونی یجا باشه راحتره که  

     

    بهشتی میکنی ؟

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • خوبه خوب ^_^ 

    شما چطوری نیلو جآن ِ سید ؟

    [قلب]

    نسبت ِ نیلویی با سید چه می باشد ؟ -_-
    پاسخ:

    الهی شکر :)

    سید جـان ----- اینجانبـ ه

  • زینـب خــآنم
  • کـــآری نکــردم ک بابا دخــترجـــآنم  ^_*
    اکثـر اوقات وقتی مناسبتی هست و میرم حرم ، ی ســلآم میدم و میگم از طرف هرکسـی ک دوست داشته توی این ایــام حــــــرم باشه
    همیشه گفــدم ، بازم میگم ؛ اینا همه محــبت امام رضــآس ، بقیه وسیــله ان
    ب ارتباط خودت با امامت نگــآه کن ، اصن افــرآد حاشیــهــ رو نبین  ; )
    بعدشــم ، تو دلـــی دیگ ، کــآریشم نمیشه کــــرد  ^_^
    پاسخ:
          

    شوما عشق منی بوخودا

    والا بوخودا

    شکم نکن ثانیه ای

  • زینـب خــآنم
  • سیـــــــــــــد بــودن خیـــــــــــــلــــی خوبه
    خــآنم سیـــد شـــــدنم عــــآلــی
    ولی تربیت بچه سیــد ســخــتهـــ ، نمیتونــی دعــوآش کنـــی  : دی
    عیــــــــدت بـــــــــآزهــم مبــــــــــــــــــآرک  ♥_♥
    پاسخ:

    بابت حس خوب پنجشنبه نهایت عشق 79382_doset_daram.gif

    سید و بچه هاش منو دعوا نکنن / دعوای من پیشکش 

    والا بوخودا  بعدنشم من به این مظلومی عشقی شما دختر

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • پ شمام باید عیدی بدی :)))
    پاسخ:

            والا ما خودمونم سیدمونو ندیدیم که عیدی بگیریم

    عیدی من به شوما دعا خیر   خوبه ؟

    باشد بنای خیری
    تمام لذت عمرم در این است
    که مولایم امیرالمومنین است
  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • کاش خدا چند وقت یه بار میومد دستمونو میگرفت میبرد یه گوشه دنج  و باهامون صحبت میکرد
    دلداریمون میداد
    و  دونه دونه ی حکمت هاش رو برامون توجیه میکرد....
    کاش...
    پاسخ:
      آخ آره کاااااااااااااااااااااااش
  • زینـب خــآنم
  • خودم همیشه ب همکارم میگم ک اگ کسی رو دعـآ میکنی بهــش بگــو
    خب آدم خوشحــآل میشه ، دل ی بنده خــــ♥ــــدآ رو مفـت و مجــانی شــآد میکنی  : )
    تو دعــآهـآم هســتی ، اکثــر ِ شــبـآ  ♥_*
    پاسخ:

             اوهوم

    شما میدونی خیلی واس من یکی عزیزی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بی نهایتـاااااااااااا جونم

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • برو کار میکن مگوچیست کار
    که سرمایه ی جاودانیست کار

    :D

    پاسخ:
    مامانی شاعر شدی ؟
    اوخ اوخ که درکــــــــــــت میکنم

    خسته نباشی واغعا

    2 مــاه رفتم سر کار

     البته من خودم به خودم مرخصی میدادم


    میگفتم کارم واجبه مرخصی میخوام 2ساعته میدادن منم که کلا نمیرفتم

    هــا هــا هــا
    پاسخ:
          

    ها خوبه درکم میکنی

    من از مرداد لنگ مرخصیم نمیدن که :|

  • زینـب خــآنم
  • دقیـــقـــــــــــآ

    منم همین ُ گفتم ب یکی از بچه هـآ ک خیلی اصــرآر داشت کارمند بشه !!

    گفتم ببین اولاش شیرینه ، شاید اون استقلال هم شیرین باشه ولی واقعا کار کردن بیرون از خونه با روحیات زن سازگار نیس

    ولی خب بعضیــآ متاسفانه همه چیــز ُ می خوان خودشون تجربه کنن ...

    من همین الآنم محکم واستادم و هیچی نمیگم ، هرکسی هم چیزی بگه سریع از حقوق خانوما دفاع میکنم
    ولی خودمونیم دیگ ، غریبه هم ک نیس

    واقعا کـآر کردن بیرون از خونه روی زن فشــآر میاره ، واقعا میـآره ، حالا هرچـقــدرم منکِـرِش بشیم

    ب مرور زمان زن شکسته میشه ، هم روحیه اش هم جسمی

    خیــلی دقت کردم توی فامیل و دوست و آشــنآ ؛ اونایی ک همیشه کارمند بودن از اونایی ک خونه دار بودن و بعبارتی فقط خانوم ِ خونه بودن خیلی شکسته تــر شدن

    بنظــرم ارزش نداره

    حتی بعد ازدواجم اگ بخاطر مسائل مالی بخواد زنی کار کنه ، اگ نکنه ، بازم خدا همونجوری روزی خودش ُ میرسونه

    همه چیز ب طرز تفکــر و رفــتآر و ظن ما ب خــــ♥ــــدآ بســتگی داره ...

    کار کـــردن ی خانوم ، مخصــوصا پیش ِ غریبه واقعا سخته و بد ، من ک اصن پیش غریبه دوس نــدارم  : /

    پاسخ:

    من کار نیمه وقتُ ترجیح میدم ولی کلا کار زنُ خسته و افتاده میکنه

    فک کن از صبح با هزار نفر سر و کله بزن و...

    اوووووف  خوبه تو میدرکی زینب خیلی خوبه :(

    از مرداد مرخصی میخامو نمیدن  و در حسرت مرخصی ساعتیم موندم حتی :(

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • خخخخ
    پستات رو خوندم تا اومدم اینجا کامنت بذارم همش یادم رفت
    خو خواهرم کامنت دونی بذار براشون
    پاسخ:
          

     کامنت بده مامان

    یالا کامنت بده  ستاد ستاندن زودی کامنت از بهشتیان

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • جیگرتوووو
    منم خیلی احساس غریبی میکردیم....خدایییشا

    نخیر من بهشتی میکنم شوما مث بوووووق رو خخخخ
    پاسخ:
    دیگه حس غریبی  ندارم  کنار اومدم باشون
  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • منم محتاج دعآیما :))

    این بلاگ چرا شکلک نداره؟ دلم پوسید خو :)
    پاسخ:

    من شکلک میارم خودم  واستون میذارم روحتون شارژ بشه خو

    دلم نپوسه خو ؟

  • زینـب خــآنم
  • خب آره ، واسه همین نـفــسم باید همـش خــــ♥ــــدآ رو شکــر کــرد
    ولی گــآهـی اینقـــد دلــت پــره ک هیچی رو نمیفهمی اصــن ، ینی توجهت نسبت ب خیلی چیــزآ میــآد پایین و باز غفلت از ی جای دیگ سـرک میکشه  : |
    پاسخ:

          واقعـا :(

    ولی واقعا به عینه دیدم قضاوت نکنم بهتره

    چون یجور دیگ قشنگ سر خودم میاد میبنیم واقعا شرایط و موقعیت...

    قشنگ چیده میشه جلوم تا اینکارو نکنم ... خیلی سخته خیلی !! اما دارم روی خودم کار میکنم

  • زینـب خــآنم
  • مهمـــآن ِ قلقلــک یهنی چی ؟؟؟  : )
    همـــش هممون هــــــــی میگیم ک حــق ِ قضــاوت هم ُ نداریم هــــآ × ولی ب جاش ک میرسه اکثــرا میزنیم جاده خــآکـی  : |
    من اینستا نیستم ک دیگ سلفیاتونو ببینم  : "((((
    پاسخ:

    ینی خنده خو

    ولی خیلی دارم کار میکنم قضاوت نکنم خیلیااااااااااا :|

    من اجازه ندارم فعلا عکس بذارم که عشق جانم :)))

    سید جان گفتن الان عکس نذار جایی :)))

    ان شاا... بوقتش میبینی خو :)))

  • ♀حـــآج خـ ـآنـــومــِツ حــآج علــی♂
  • کصافط آشقال من
    تو اینجایی؟؟؟
    حس میکردم تو بلاگ تنهام:دی
    چیکار کنم حس نوشتن برگرده بهم؟؟
    با گندی که بلگفا زد دست و دلم دیگه به نوشتن نرفت....میخوام باز شروع کنممم
    بیا اون ورا
    پاسخ:

    به به بانو بهشتی

    اعین ورا  خوش اومدی بانوی اعظم الله اکبر خنده م میاد

    دیگ حس غریبی ندارم اینژا  توام اومدی ور دلم

    میارمت توی خط تا بنویسی

  • سودا سودا
  • عـــــــــــــــــیدت مبآآآآآآآآآآآآآآآآآرک بوووووس

    خخخخ عاره خودم یافتم :D

    یکم محیطش گیج کنندس

    قالب قشنگ اصن نداره
    پاسخ:

    همین قالبم با مکافات راه انداختیم :دی

    ولی از بلاگفای خر خیلی بهتره :خخخخخ

    مرسی عزیزم

  • زینـب خــآنم
  • عیـــــــــــــدتوام مبـــآرک عزیـــــــــــــــــزم ♥_♥
    اون کسی ک همیشه باید باشد ، ای کاش باشد ...
    منم محتاج دعاهاتم شدیدا ...

    : *

    پاسخ:

    مرسی عزیز دل من  تحمل داشته باش خانوم گلی :)

    به روی چشم

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • همین کافی بود که قد یه دنیا لبخند بشینه رو دلم :)

    ای بلاگفای ... [من ِ عصبانی] :)

    عب نداره جاش همش اول بهت سر میزنم :)
    پاسخ:
    الهی 

    واقعنـا :|

    فدای محبتت اصن

    خونه جدید مبارک عشقم:**
    همه رو خوندم عالی بودن مث همیشه...
    نیلو ی چیزیو میخوام از ته دلم بهت بگم هروقت پستاتو میونم ارامش میگیرم نمیدونم چرا ولی میگیرم...این ارمش پستاتو دوس دارم...این صحبت کردن با خدا رو دوس دارم...اصن من عاشق نوشته های شما و خود خود خودشمام :)))))))))
    پاسخ:

    مرسی مهربون دوست داشتنی من :) من عاشق شومام اصن :))))

    عزیزدلمممممممممممممم  ذوق و ذوق و ذووووووووووق

    خیلی زیـاااااااااااد

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • عزیزم :)

    چقد درس داشت این پُستت نیلوجآن

    خیلی دوسش داشتم عالی بود
    پاسخ:

           مرسی که هستیُ میخونیم مهربونم :)

    ای جـان دلم

  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • فداسرت گلم :)

    آره واقعا هم اگه مواظبمون نبود الآن معلوم نبود وضعمون چطور بود

    قربونت برم خآنومی وظیفم بوده 

    نیلوجان من باید لینکت کنم آخه می ترسم آدرستُ گم کنم اجازه میدی ؟
    پاسخ:

    خشگل گلی بلاگفـا اجازه لینک کردن بلاگ رو بت نمیده :|

    نمیذاره بذاری توی لینکـات

    *

    مرسی عشقمـ :)   :*

    inja chera injorie nilooooooooooooooo
    پاسخ:
    چجوریـه عشق جـان ؟
    هــــــــــآ هـــــآ پیدات کردم خخخخخ
     بـــوس

    پاسخ:
    ای جـان دلم   خودت منو یابیدی :)))))
  • کلبـہ ے بـــ☂ــارانے
  • دستت دردنکنه نیلوی ِ صبور  ِ خدا ... :**

    کآش همه ی ِ دردها و سختی هآ دلتنگی باشه ..همین ُ بس !

    پست ِ قبلیت کلُهم منم آشوبم آرامشم تویی خدا رو میگمآ :)

    همیشه نگفتن رو به گفتن ترجیح میدم + یک آه ..
    پاسخ:

    هی تکرار کنمـ کـه خدا هوامونو داره

    مگه نه اینکه خودش قول داده مواظبم باشـه ؟

    همین که میدونم مواظبه خیالم راحته جـان جانان :)

    چقده خوبه اومدی پیشمـ

  • زینـب خــآنم
  • نیــــــــــــلوی من چیشـدی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آره منم کاملا حس کردم
    گاهی آدم هی میخواد بنویسه ، اونم اینجاها فقط ...
    گاهی آدم دلـش کلی حــرف داره ، ولی بهتر میبینه ک سکوت کنه
    نیــلو چــرآ اینجوری شدی ؟ حــرفـآت منو آروم کـرد ، حالا خــودت ؟؟؟
    می خوای حرفــآی خودت ُ دوباره بخونی ؟؟  : "((
    نیــلو جــآن ب قــول خودت همــش این ذکــر ُ بگــو "الله اکــبـــــــــــر"

    پاسخ:

          زینب خوبمـ :) من کلافـگی مـ یکمی از آدمـاست نـه خدا :دی

    عزیزدل نیلی همـون خداس کـه اروممـ کرده و شکی توش نیس :*

     من آرامش روزهـامو لحظه هامو از همـون خدای خوبمون دارم و شکی ندارم اصنش :))

    چقده خوبـه کـه تو رو اینجا دارمـا :*

  • محمد ابراهیمی
  • بعضی نوشته هاتون قابل تعمل همستن..
    جالبه کلا..
    پاسخ:
    بزرگوارین دوست خوبم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی